Skip navigation

Публікуємо четверту заключну частину тренінгів з адвокації від Громадського холдингу «ГРУПА ВПЛИВУ». У цьому відео Олександр Кореньков розповідає про інформаційну складову адвокаційної кампанії. У відео ви знайдете відповіді на питання:

  • Як визначити цільову аудиторію та обрати відповідні медіа канали для вашої кампанії;
  • Як вимірювати ефективність кампанії та які для цього існують метрики;
  • Що таке – Audience Insights від Facebook та навіщо він потрібен;
  • Що пропонують для НГО у Google for Nonprofits і як це отримати.

Дякуємо Наталії Московец за переклад українською жестовою мовою!

Три попередні частини тренінгу та детальну інформацію про проєкт ви знайдете на нашому сайті.

Проєкт «Захист прав людей з інвалідністю на місцевому рівні» реалізовується за фінансової підтримки Національного демократичного інституту (NDI).