
Публікуємо четверту заключну частину тренінгів з адвокації від Громадського холдингу «ГРУПА ВПЛИВУ». У цьому відео Олександр Кореньков розповідає про інформаційну складову адвокаційної кампанії. У відео ви знайдете відповіді на питання:
- Як визначити цільову аудиторію та обрати відповідні медіа канали для вашої кампанії;
- Як вимірювати ефективність кампанії та які для цього існують метрики;
- Що таке – Audience Insights від Facebook та навіщо він потрібен;
- Що пропонують для НГО у Google for Nonprofits і як це отримати.
Дякуємо Наталії Московец за переклад українською жестовою мовою!
Три попередні частини тренінгу та детальну інформацію про проєкт ви знайдете на нашому сайті.
Проєкт «Захист прав людей з інвалідністю на місцевому рівні» реалізовується за фінансової підтримки Національного демократичного інституту (NDI).